Despre advertoriale SEO și articole native

Conținutul scris reprezintă o componentă importantă a construirii unei imagini în mediul online. Indiferent dacă ești blogger, om de marketing sau antreprenor, dacă ai conținut de calitate înseamnă că poți transmite mesaje mai ușor, mai coerent și mai puternic. Dacă vrei să atragi atenția oamenilor prin texte și să îi determini să treacă la acțiune, ai nevoie de o combinație de competențe: cunoașterea foarte bună a limbii române, empatie, putere de observare, gândire critică, atenție la detalii și nu numai.

Ce înseamnă să scrii conținut de calitate?

Scrierea de conținut nu se rezumă doar la a avea capacitatea de a redacta niște cuvinte pur și simplu. Atunci când vine vorba despre conținut online este de așteptat că acesta să producă rezultate, iar cea mai bună modalitate prin care poți să captezi atenția este fie prin lansarea unei campanii de advertoriale fie prin articole native. Acestea sunt apreciate datorită faptului că sunt originale și nu au drept scop obținerea unei acțiuni prin a-i îndemna direct pe utilizatori. Este vorba despre conținut original care îi îndeamnă pe oameni să citească, este vorba despre empatie împachetată sub formă unor cuvinte frumoase menite să îl atragă pe cititor și să îl determine să urmărească mesajul tău de la titlu până la concluzii.

Conținutul care nu se rezumă la a fi un text strict de vânzări este mult mai apreciat, iar acest lucru a fost demonstrat de numeroase studii în domeniu. Chiar și motoarele de căutare tind să plaseze în topul rezultatelor acele articole care au conținut de calitate și informații valide, care abordează un subiect într-o perspectiva nouă, are o structura clară și este ușor de parcurs de către cititori.

Pentru a putea scrie advertoriale SEO și articole native de calitate este esențial să se facă o cercetare amănunțită asupra subiectelor abordate. Este important că redactorul acestora să găsească o nouă modalitate de abordare asupra subiectului. Articolele de calitate trebuie să aibă un scop precis și să urmeze îndeaproape obiectivele urmărite, astfel încât să poată oferi o informație clară și simplă. Tentația de a include într-un articol nativ toate informațiile atunci conținutul va deveni greoi și cititorul se va confruntă cu faptul că nu va putea să îl parcurgă integral, drept urmare nu îi va fi de folos.

Cum  sunt advertoriale și articole native relevante scopului tău?

Este important că atunci când scrii advertoriale sau articole native să te asiguri că ai înțeles pe deplin subiectul pe care dorești să îl abordezi. Și, mai ales, este important să scrii pentru cititori nu pentru tine. Oamenii nu își doresc să citească texte de vânzări, iar dacă vei îmbracă articolul sau advertorialul într-o poveste cu care se pot identifica mulți cititori atunci este mult mai ușor să îi câștigi și să le menții interesul de a urmări conținutul pe care îl postezi în mod frecvent.

Un advertorial sau un articol nativ este bine organizat și structurat și mai ales atent verificat înainte de publicare. Totodată, este important că articolele să fie rescrise și editate, iar la final structura să fie publicată într-un format ușor de parcurs.

Publică advertoriale SEO în portofoliul de siteuri Succes Grup, solicită o oferta de preț personalizată pe contact@succes-grup.ro

Back To Top